جک شناور هیدرولیک/صنعتی،آسانسوری و بالابری

طیف گسترده ای از جک هیدرولیک در صنایع کاربرد دارد. ابعاد و طراحی جک ها با توجه به طراحی مدار هیدرولیک متفاوت است. کیفیت اجرا به کیفیت طراحی، محاسبات و رعایت استانداردها بستگی دارد. انواع متنوع جک شناور، جک پیستونی و جک تلسکوپی در تیپ های مختلف توسط شرکت رویش صنعت طراحی و ساخته می شوند. جک های شناور تیپ صنعتی در لیفتراک، بالابر خودرو، جک های صنعتی خودرو، که مربوط به شاسی ماشین باشند، سیستم تخلیه کامیونها و موارد بسیار دیگری به کار برده می شوند. برای استعلام قیمت جک مورد نظر خود با ما در تماس باشید.

طراحی و ساخت جک شناور هیدرولیک صنعتی، آسانسوری و بالابری

اجزای اصلی جک شناور:

1: پوسته   2: شافت   3: گلویی

محاسبات مربوط به جک هیدرولیک و هماهنگی آن با سایر اجزای سیستم هیدرولیک، تفاوت هایی را در طراحی قطعات ایجاد می کند.. گلویی جک های شناور توسط تیم فنی رویش صنعت طراحی شده است. این طراحی علاوه بر بالابردن کیفیت کار، سهولت در تعمیر جک و تعویض قطعه را به همراه داشته است. در این جک بر خلاف جک پیستونی، گلویی به پوسته ی جک جوش می خورد. کیفیت سطح شافت بسیار با اهمیت است زیرا کوچکترین آلودگی عملکرد جک را با مشکل روبه رو می کند. شافت در این جک 2 تکیه گاه دارد:. در مرحله اول، گلویی شافت را نگه می دارد و در مرحله نصب سر شافت به محلی دیگر متصل می شود.

موارد کاربرد:

جک های شناور فقط به صورت یک طرفه ساخته می شوند. به همین علت 90 درصد این جک ها به صورت عمودی کار می شوند تا برای برگشت به حالت اولیه از وزن و نیروی جاذبه استفاده کنند.

سهولت تعویض گلویی، در تیپ های آسانسوری باعث شده در اکثر موارد برای آسانسورها از جک های شناور استفاده کنند.

برچسب ها: بدون برچسب

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند.*