جک هیدرولیک صنعتی

قیمت جک هیدرولیک صنعتی

با به کارگیری سیستم های هیدرولیک در صنایع گوناگون، جک های هیدرولیک در انواع و ابعاد بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. جک های هیدرولیک با برند elf power در تیپ های صنعتی، بالابری و آسانسوری، مطابق با نیاز مشتری با بالاترین کیفیت طراحی و ساخته می شوند. محاسبات مکانیکی و طراحی انحصاری جک ها با توجه به پروژه، کیفیت محصول را به بالاترین حد می رساند. قیمت جک هیدرولیک نیز وابسته به طراحی و متریال استفاده شده در آن تغییر می کند. به همین دلیل جک های هیدرولیک قیمت واحدی ندارند. واحد فروش شرکت، پس از ارزیابی نیاز مشتری و طراحی جک مورد نیاز، قیمت دقیق را اعلام میکند.برای مشاوره، استعلام قیمت و ثبت سفارش انواع جک های هیدرولیک صنعتی با ما در تماس باشید.

جک هیدرولیک آسانسور

جک هیدرولیک چیست؟

عملگر مکانیکی سیستم هیدرولیک، توان هیدرولیکی را به توان مکانیکی تبدیل می کند. به این عملگر، جک هیدرولیک گفته می شود. جک هیدرولیک صنعتی یکی از تجهیزات پرکاربرد برای انتقال نیرو و به حرکت درآوردن اجسام سنگین می باشد. روال کار جک هیدرولیک قانون پاسکال است. جک ها معمولا از یک پوسته (سیلندر) و شافت(پیستون) به همراه آب بندها و اتصالات مکانیکی ساخته می شوند. مایع غیرقابل تراکم که در اغلب مواقع روغن است؛ در پوسته جک وارد می شود. با اعمال فشار به سطح پیستون درون سیلندر، نیرو منتقل شده و در نهایت منجر به بالا رفتن شی یا وسیله بالای جک می گردد. جزییات و عملکرد در هر کدام از انواع جک های هیدرولیک متفاوت می باشد ولی در ساختار کلی یکسان هستند.

کاربرد جک هیدرولیک صنعتی:

انواع جک هیدرولیک در صنایع مختلف کاربردهای فراوان دارند. به طور کلی برای به حرکت درآوردن و نگه داشتن اجسام سنگین، از جک های هیدرولیک صنعتی استفاده می شود. شاید بتوان گفت هر کجا که در صنعت نیاز به ارتفاع گرفتن و بلند کردن اجسام باشد، جک های هیدرولیک نیز موجود هستند. لیفتراک‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات راهسازی، تجهیزات معادن و کشاورزی، کمپرسی‌ها، آسانسورها، بالابرها، صنایع حفاری، معماری، برج‎ سازی ،پالایشگاه‌ها  و … همگی با اهداف مختلف به نوعی از این سیستم استفاده می کنند. 

مزایای زیادی چون طراحی های منعطف و ساده با توجه به پروژه و نوع هدف، وزن کمتر نسبت به سایر جک ها، عملکرد در فضاهای کوچک باعث شده تا کاربرد آن ها روز به روز در صنایع افزایش پیدا کند.

ساخت جک هیدرولیک 2 تکه
انواع جک هیدرولیک:

جک های هیدرولیک طبق نحوه عملکردی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. جک های یک طرفه و جک های دو طرفه دو نمونه پرکاربرد از انواع جک هیدرولیک هستند. از نظر ساختار کلی نیز به 3 دسته ی پیستونی، تلسکوپی و شناور تقسیم بندی می شوند؛ که در زیر به اختصار توضیح داده خواهد شد: 

طراحی و ساخت جک پیستونی هیدرولیک آسانسوری،صنعتی و بالابری
جک هیدرولیک یک طرفه:

این جک ها یک دریچه برای ورود و خروج روغن دارند. زمانی که روغن به سمت سر پیستون هدایت می‎ شود، جک باز شده و توانایی بلند کردن اجسام را خواهد داشت. برای اینکه جک بسته شود، لازم است تا نیرویی (باری) بر روی دسته پیستون قرار گیرد. یعنی جک های یک‎ طرفه تنها می توانند بار و یا شی سنگین را بلند کنند و هیچ نیرویی برای پایین آمدن وجود ندارد. به همین دلیل در 90 درصد اوقات این جک ها به صورت عمودی مورد استفاده قرار می گیرند تا جک برای برگشت به حالت اولیه از وزن جسم استفاده کند. برای مثال از این جک ها در بالابر ها، آسانسور و خودرو بر ها استفاده می شود.در این جک ها 2 دریچه برای ورود و خروج روغن وجود دارد. حرکت رفت و برگشت در آن ها توسط فشار روغن انجام می شود به عبارت دیگر در هر دو کورس رفت و برگشت توانایی اعمال نیرو خواهد داشت. از این جک ها در حالت های افقی نیز می توان استفاده کرد.

جک هیدرولیک دو طرفه:

در این جک ها 2 دریچه برای ورود و خروج روغن وجود دارد. حرکت رفت و برگشت در آن ها توسط فشار روغن انجام می شود به عبارت دیگر در هر دو کورس رفت و برگشت توانایی اعمال نیرو خواهد داشت. از این جک ها در حالت های افقی نیز می توان استفاده کرد.

انواع جک هیدرولیک را با توجه به خواسته و نیاز شما، طراحی و تولید می کنیم. با ما در ارتباط باشید.