جک و پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

جک و پاور آسانسور هیدرولیک با برند elf power یکی از محصولات شرکت رویش صنعت آیریک است. برای ثبت سفارش ساخت و خرید با ما در تماس باشید.

جک هیدرولیک، عملگر مکانیکی و پاوریونیت تامین کننده ی نیرو در آسانسورهای هیدرولیکی هستند. بنابراین می توان جک و پاور هیدرولیک را به عنوان دو مولفه ی اصلی سیستم هیدرولیک نامید. در نگاهی کلی حرکت آسانسور بدین شکل صورت می گیرد: الکتروموتور انرژی لازم برای گردش پمپ را ایجاد می کند. پمپ با به جریان انداختن روغن در سیستم، شافت جک را در سیلندر به سمت بالا یا پایین حرکت می دهد. مقدار و سرعت حرکت جک توسط شیرهای کنترلی تنظیم می شوند.

قیمت جک و پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

بهترین قیمت جک و پاور آسانسور هیدرولیک/ساخت و خرید جک و پاوریونیت آسانسور هیدرولیک در اصفهان

قیمت های جک و پاور آسانسور به روز هستن و به راحتی قیمت حدودی سفارش مورد نظرت رو در این فایل pdf (لیست قیمت جک و پاوریونیت آسانسور- شهریور 1402) میتونی ببینی، اگه سفارش مورد نظرت تو جدول نیست، نگران نباش هر چیزی که بخوای رو برات می سازیم.برای استعلام قیمت دقیق و ثبت سفارش ساخت و خرید جک و پاوریونیت آسانسور با واحد فروش در تماس باشید.-

تا یک سال محصولاتمون رو گارانتی و بیمه می کنیم؛ تیم خدمات ما برای نصب، راه اندازی و تعمیرات در سراسر ایران آماده خدمت رسانی هستند.

جک آسانسور هیدرولیک

جک آسانسور شامل شافت، سیلندر و شیر ایمنی ترکیدگی (راپچر ولو) است. شیر هواگیری، اتصالات هیدرولیکی و مکانیکی با توجه به نوع جک، مورد استفاده قرار می گیرند. جک از طریق لوله و شلنگ ها به پاور متصل می شود. این شلنگها، سیال را که معمولا روغن است، به درون جک می فرستند. زمانی که روغن وارد پوسته (سیلندر) جک می شود کابین به سمت بالا حرکت می کند. سپس با خارج شدن روغن، کابین به پایین می آید. معمولا جک های آسانسور از نوع یک طرفه هستند، یعنی با نیروی جاذبه زمین به سمت پایین حرکت می کنند ولی در شرایط خاص از جک های دوطرفه نیز استفاده می شود.

اتصال جک به کابین به 2 شکل است:

1: اتصال مستقیم جک به کابین، که در این نمونه حرکت با نسبت 1:1 انجام می شود.

2 اتصال غیر مستقیم جک به وسیله سیم بکسل به کابین، که در این نمونه حرکت با نسبت 1:1 و 1:2 است.

جک های آسانسور از نظر ساختار به 3 دسته ی پیستونی، تلسکوپی و شناور تقسیم می شوند. نوع جک در هر آسانسور به میزان فضای موجود، وزن کابین و ارتفاع بستگی دارد.

جک هیدرولیک آسانسور

استفاده از جک های شناور در آسانسورهای هیدرولیک مرسوم تر بوده ولی با توجه به شرایط و طراحی سیستم هیدرولیک از جک های پیستونی نیز استفاده می شود. در شرایط خاص که فضای کافی برای استفاده از جک های شناور و پیستونی نباشد، می توان از جک های تلسکوپی استفاده کرد. این جک ها در حالت بسته طول کمتری نسبت به سایر جک ها دارند. با توجه به محاسبات پیچیده و قطعات بیشتر نسبت به سایر جک ها گران تر هستند. جک ها در نمونه های مختلف با توجه به محاسبات و طراحی سیستم هیدرولیک آسانسور ساخته می شوند. نمونه های مختلف از نظر کیفیت تفاوتی با یکدیگر ندارند. نکته مهم، انتخاب مناسب با توجه به شرایط فنی آسانسور و اجرای باکیفیت آن است.

انواع جک های هیدرولیک آسانسوری توسط شرکت رویش صنعت آیریک با برند elf power ساخته می شوند. طراحی و ساخت جک­ های مستقیم و غیر مستقیم با پوسته­ ی یک تکه تا طول 12 متر و جک تلسکوپی از توانایی تیم فنی و تولیدی ما است. جک­ های آسانسوری ساخته شده توسط این شرکت دارای سیستم آب­ بندی طراحی شده­ ی داخلی با قطعات کمتر و ساختمانی به مراتب ساده ­تر از نمونه­ های خارجی می ­باشند. این امر کمک شایانی در سرعت بخشیدن به فرآیند ساخت و همچنین آسان ­تر کردن تعمیرات جک می ­نماید.

پاوریونیت آسانسور هیدرولیک

ایجاد حرکت در آسانسور و کنترل آن توسط پاوریونیت انجام می شود. اجزای اصلی آن پمپ، شیرهای کنترلی و الکتروموتور هستند. مخزن روغن، سایلنسر، شلنگ ها و اتصالات از اجزای دیگر پاوریونیت به شمار می آیند. در پاوریونیت، الکتروموتور، پمپ را به گردش در می آورد، پمپ روغن را در مدار هیدرولیک جاری می سازد. جریان روغن از طریق شیرها، کنترل شده و به سمت جک هدایت می شود.

توان و قدرت الکتروموتور با توجه به نیروی وارده به جک و طراحی ساختار جک انتخاب می شود. پاوریونیت ها بسته به نوع پمپ و شیر متفاوت عمل می کنند. پمپ های مستغرق در روغن و ژن خشک در پاوریونیت های آسانسور استفاده می شوند. شیرهای کنترلی در انواع 4بوبین،3 بوبین، 2 بوبین و شیر بالابری وجود دارند. تفاوت آنها در سرعت حرکت آسانسور و نرم بودن شروع حرکت و توقف در طبقات می باشد. معمولا برای آسانسورهای خانگی از شیرهای 4 و 3 بوبین استفاده می شود و برای آسانسورهای باربری ازشیرهای 2 بوبین و بالابری استفاده می شود. ولی در نهایت چینش اجزای پاوریونیت به طراحی و محاسبات تولید کننده بستگی دارد.

پاوریونیت آسانسور

دلیل ضعف برخی از آسانسورهای هیدرولیکی تجهیزات تقلبی و بی کیفیت استفاده شده در پارویونیت است. الکتروموتورهای برند sb  ، شیرهای blain ،پمپ های seim  و setima  از با کیفیت ترین تجهیزات موجود برای پاوریونیت های آسانسوری می باشند. می توانید با ریجستری کردن قطعات استفاده شده در پاوریونیت elf power  از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

کیفیت جک و پاوریونیت هیدرولیک = کیفیت آسانسور

عملکرد صحیح آسانسور، هم سطح بودن با کف طبقات، نداشتن شوک و حرکت ناگهانی در شروع و پایان حرکت، نشانه عملکرد صحیح جک و پاور آسانسور می باشد. کیفیت جک و پاور به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به چند مورد اشاره شده است:

1:هماهنگی جک و پاور مهم ترین نکته در کارکرد آسانسور هیدرولیک است. میتوان جک و پاوریونیت آسانسور هیدرولیک را به صورت جداگانه از شرکت های مختلف خریداری کرد.مسِئله اصلی هماهنگی اجزا و کارکرد صحیح  است. محاسبات و انتخاب نوع تجهیزات این هماهنگی را به عمل می آورد.مشکلات آسانسور های هیدرولیک در بسیاری از موارد به ناهماهنگی و استفاده نادرست از جک و پاور مناسب در کنار یکدیگر  می باشد.

طراح جک و پاور آسانسور علاوه بر تسلط به مبانی سیستم های هیدرولیک، بایستی بتواند محاسبات فشار استاتیک، فشار دینامیک، جریان و توان هیدرولیک را پردازش کند. اما نکته ی بسیار مهم این است که سیستم های هیدرولیک صنعتی با سیستم آسانسورهای هیدرولیک تفاوت هایی دارند. بنابراین طراح و سازندگان جک و پاوریونیت مستلزم  به داشتن دانش فنی و مهندسی عمومی آسانسور نیز هستند.

2: محاسبات، طراحی مناسب، استفاده تخصصی و علمی از تجهیزات در جک و پاوریونیت یکی از مهمترین فاکتورهای کیفیت می باشد. زیرا تجهیزات مرغوب در صورت انتخاب نادرست می توانند مشکل ساز باشند.

3: طراحی صحیح جک و پاور با توجه به شرایط فنی و اقلیمی( آب و هوایی) محل قرارگیری آسانسور، چهارچوب های استاندارد، ضرایب اطمینان، فاکتورهای ایمنی یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار بر کیفیت است.