جک تلسکوپی هیدرولیک/ ساده و سنکرون

جک هیدرولیک تلسکوپی صنعتی،آسانسوری و بالابری

قیمت جک هیدرولیک تلسکوپی

طیف گسترده ای از جک هیدرولیک در صنایع کاربرد دارد. ابعاد و طراحی جک ها با توجه به طراحی مدار هیدرولیک متفاوت است. کیفیت اجرا به کیفیت طراحی، محاسبات و رعایت استانداردها بستگی دارد.انواع متنوع جک شناور، جک تلسکوپی و جک پیستونی در تیپ های مختلف توسط شرکت رویش صنعت آیریک با برند elf power طراحی و ساخته می شوند. برای مشاوره در خصوص نوع جک، استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما در تماس باشید. عملکرد در فضاهای محدود، کورس بالا و توانایی تحمل نیروهای زیاد از قابلیت های جک تلسکوپی است. معمولا در مکان هایی که استفاده از جک شناور و پیستونی امکان پذیر نباشد، جک های تلسکوپی کاربرد دارند.

طراحی و ساخت جک هیدرولیک تلسکوپی ساده و سنکرون

ساختار جک تلسکوپی:

جک تلسکوپی، ترکیبی از جک شناور و جک پیستونی است. این جک را به نام سیلندر چند مرحله ای (چند استیج) نیز می شناسند. جک تلسکوپی دارای چند پیستون لوله ای است که به این پیستون ها، sleeve گفته می شود. این پیستون ها به ترتیب قطرشان کم و درون بیستون بزرگ تر قرار می گیرند. تعداد و قطر اسلیوها با توجه به میزان نیروی مورد نیاز در پروژه تعیین می شود.
زمانی که سیال (معمولا روغن هیدرولیک است) وارد جک می شود، اسلیوها با توجه به نوع عملکرد جک، شروع به حرکت می کنند تا جک به پایان کورس خود برسد.

انواع جک هیدرولیک تلسکوپی:

با توجه به عملکرد سیلندرها اصطلاحاتی در مورد جک تلسکوپی رایج است؛ که در زیر آن ها را بررسی می کنیم:

جک تلسکوپی یک طرفه:

جک یک طرفه، یک دریچه برای ورود و خروج روغن دارد. حرکت رفت (باز شدن جک) با استفاده از نیروی فشاور روغن و حرکت برگشت (بسته شدن جک) با نیروی گرانش یا بار بر روی جک تامین می شود؛ به همین علت این جک ها معمولا به صورت عمودی به کار می روند.

جک تلسکوپی دو طرفه:

جک دو طرفه، دو دریچه برای ورود و خروج روغن دارد. حرکت رفت و برگشت با نیروی ایجاد شده از فشار روغن است. جک دو طرفه به دلیل عدم محدودیت در برگشت را می توان به صورت افقی نیز کار کرد.

جک تلسکوپی ساده:

در جک تلسکوبی ساده، زمانی که سیال از یونیت وارد جک می شود؛ پیستون ها به ترتیب از قطورترین شروع به حرکت می کنند تا زمانی که آخرین اسلیو که به پلانجر معروف است، باز شود. به عبارتی زمانی که پیستون اول در حال حرکت است، مابقی پیستون ها حرکت نمی کنند؛ تا پیستون در حال حرکت کاملا باز شود و سپس نوبت پیستون بعدی برسد.

جک تلسکوپی سنکرون:

در این جک با وارد شدن سیال به سیلندر، بیستون ها همزمان با یکدیگر شروع به حرکت می کنند. جک های تلسکوپیِ سنکرون نسبت به جک های تلسکوپیِ ساده حرکت نرم تر و روان تری دارند. معمولا از جک سنکرون برای آسانسورها استفاده می شود.

در این فیلم، نحوه ی عملکرد جک تلسکوپیِ سادهِ دوطرفه را مشاهده می کنید.

دو دریچه برای ورود خروج روغن وجود دارد، که نشان دهنده ی دوطرفه بودن جک است. از طرفی حرکت غیرهمزمان پیستون ها نشان می دهد که جک از نوع ساده است.

برای طراحی و ثبت سفارش جک تلسکوپی مورد نیاز خود با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند.*